Ny merkevare for fremtidens kundereiser

TRY Pearl vil gjøre verden digital på riktig måte. Det finnes ikke et svar på hva som er riktig for en hver, men det er tydelig at det innebærer et ansvar. Det må man ta seriøst, men ikke for seriøst. Vi fikk i oppdrag med å hjelpe dem finne sin stemme og en måte å kommunisere fag til folk flest.

Reveal

Bak ethvert godt produkt ligger et komplekst og omfattende maskineri. Gjennom reveal-effekten skaper vi en kontekst som hjelper folk forstå hvor mye som ligger til grunn for gode opplevelser. Vi engasjerer brukere til skrape frem det store bildet og lar dem avdekke det som skjuler seg under overflaten.

Kundereisen

Identiteten er bygget rundt «Kundereisen» og visualiserer en levende prosess i stadig endring. Kundene følger den "en rød tråd" gjennom hele opplevelsen, og kontrastfargen drar blikket mot ulike illustrasjoner. Bildende formidler eksempler på kundereiser som opplevelser og historier, og bidrar samtidig til en særegen estetikk.

Sosiale medier

De grafiske elementene er også lett annvendelige på sosiale medier. Vi skapte et fargerikt system som hadde stikker ut i mengden. En forståelig og opplysende fargeklatt i alt det duse.